07 maj 2007

vårhår

hair
Jag välkomnar våren med ny frisyr.

11 Kommentarer:

Blogger WM skrev..

Rockabilly?
Juste med lite fläkt kring öronen.

09:04  
Anonymous Anonym skrev..

Meow! Me likes!

12:18  
Blogger Helena skrev..

Svinsnyggt!! Mycket bra till brillorna också.

Är det Johanna Elliot som varit framme med saxen?
Bästa friösren ju.

20:47  
Blogger SweJens skrev..

Johanna har aldrig tid. Å när jag väl hade fått en tid så var jag sjuk den dagen... Så det blev Kents Herrfrisering.

09:40  
Blogger SweJens skrev..

Och. Ja det är mkt skönt med fläkt kring öronen.

09:41  
Blogger André Johansson skrev..

Ja, den där Johanna får man ju aldrig tid hos (annat när man ringer direkt från park Hyatt och beställer med New Yorker-släpig röst). Jag får hålla till godo med min syrian på Södermalm.

15:20  
Blogger Patrice skrev..

Stiligt! Får man bilden med på köpet?

17:02  
Blogger SweJens skrev..

Nej. Det är ett klassiskt självporträtt.

17:05  
Blogger Patrice skrev..

Snitsigt med armen i vinkel där! ;-)

17:33  
Blogger Rakel skrev..

Jens, jag blev lite rädd när jag såg bilden...

21:47  
Blogger SweJens skrev..

Rakel! Hur kan jag göra dig trygg igen?

23:45  

Skicka en kommentar

<< Home