28 juli 2007

Hjortnäs brygga

hjortnäs brygga
hjortnäs brygga
sibylla
Lagom dästa efter middagen på hotell Dalecarlia i Tällberg pep vi till Hjortnäs Brygga som utsetts till Sveriges vackraste sommardansbana 2000 av danstidningen Får jag lov. Kunde vara kul osv. Fältet utanför området var fullt med bilar. Folk satt och ljummade i små husvagnar. Husvagnar de inte camapade i. Nova bjöd upp till dans till priset av 100 kronor. Klart man tvekar. 100 kronor betala man väl bara för en liten liten Creme Brulée. När vi vände på klacken tittade en tant ut ur biljettluckan och sa "Ska niii iiinte komma iiin?" När hörde man det vid ett insläpp sist? Vi gick in.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

Jens vad fina bilder du tar. Jag vet att fotografi handlar om fotografen till 99%, men jag är ändå intresserad av den sista jäveln. får man fråga vad det är för device du använder för att framställa det hele?

01:23  
Blogger missyP skrev..

Det var ju inte igår som man skymtade Hjortnäs brygga :-) Där har man ju intagit en och annan LapinKulta ooch svängt ett och annat nyrakat ben.

Krams

08:30  
Anonymous Anonym skrev..

Hey, fina bilder från Tällbergstrakten. Och kul att du gillar Jean-Pauls musik.

Cheerio,

//Adam Nordén, Riviera

23:29  
Anonymous Anonym skrev..

Hejsan!
Mitt namn är Markus och bor i Värmland.
Min stora hobby är dans och dansband bland annat.
Jag bedriver min egen hemsida www.markuz.se som jag håller på att göra om.

Där skriver jag en hel del om dansband. Jag undrar om jag får låna bilden på dansare på Hjortnäs Brygga.

Som tack länkar jag upp
er hemsida på min hemsida. Jag har en hel del dansbilder själv men det
vore kul att på sidan där jag skriver om dansband ha med någon bild från något
annat dansställe än dom jag brukar besöka här i värmland där jag bor.

Hör gärna av dig via mail info@markuz.se


Mvh. Markus

00:44  

Skicka en kommentar

<< Home