04 december 2008

Happy Church Man

Happy Church Man

6 Kommentarer:

Blogger Patrik skrev..

Tänkte faktiskt på precis samma sak när jag såg kyrkan från Mariaberget häromdagen.

Men jag tycker snarare att han ser lite ledsen ut på din bild.

18:41  
Blogger WM skrev..

Kan inte hålla med om att han ser ledsen ut. Mer att han ler och har "rökarmungipor".

07:50  
Anonymous patsy skrev..

Han är söt men har en "sköldpaddsmun"

11:24  
Blogger My skrev..

Hej!
Vad roligt att du var inne och kommenterade på min blogg för då hittade jag din. Har plöjt ett par månader av din Japan-blogg. Många fina bilder! Särskilt från Takakonuma Green Land - fantastiskt fina!

15:38  
Blogger My skrev..

Hej!
Vad roligt att du var inne och kommenterade på min blogg för då hittade jag din. Har plöjt ett par månader av din Japan-blogg. Många fina bilder! Särskilt från Takakonuma Green Land - fantastiskt fina!

15:38  
Anonymous Anonym skrev..

Det är Jar Jar Binks.

11:49  

Skicka en kommentar

<< Home